Δευτέρα 25 Απριλίου 2016

Κύριε πήρα την πρόσκληση


Κύριε πήρα την πρόσκληση.
Με πήρες παράμερα στο δρόμο.
Μου ψιθύρισες μυστικά...
Θέλεις να σε συνοδεύσω στο τέρμα του ταξιδιού Σου.
Του ταξιδιού Σου του όποιου μου αποκαλύπτεις
Και θα μου αποκαλύπτεις όλο και πιο πολύ όσο βαδίζω στη ζωή.
Θέλεις να βαδίσω μαζί Σου στον Γολγοθά .
Στον φρικτό Γολγοθά Των Παθών Σου.
Κύριε, από σήμερα και πέρα θέλω με τη χάρη Σου
Η άνοδος στην Ιερουσαλήμ κι αυτά πού θα δω και θ' ακούσω για Σένα
Κατά την διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδος
Ν' αποτελέσουν το κυρίαρχο ενδιαφέρον της ζωής μου.
Δεν ξέρω πόσο θ΄ αντέξω αυτή την πορεία , αυτή την ανάβαση...
Θέλω πολύ όμως να κάνω τούτο το ταξίδι.
Δος μου τη δύναμη , να συμπορευθώ μαζί Σου Ιησού μου.
Ιδού!
Εγκαταλείπω πίσω μου κάθε τι που αναζήτησα και ακολούθησα.
Κοίταξε!
Πετάω σαν άχρηστο στο παρελθόν κάθε τι που δεν μπορεί να ενσωματωθεί
Στο μεγάλο μυστήριο των Παθών και Της Ανάστασης, όπου με θέλεις να φθάσω.
Ιδού ανεβαίνω μαζί σου στην Ιερουσαλήμ.
Τώρα πλέον "σιγησάτω πάσα σαρξ".
Τα Μυστήρια Του Ουρανού ξετυλίγονται ενώπιόν μας ...

http://lllazaros.blogspot.com.eg/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου