Τετάρτη 27 Απριλίου 2016

Το κερί που ανάβω....


Αυτό το κερί που ανάβω Χριστέ μου, Σε παρακαλώ να είναι ΦΩΣ
Για να με φωτίζεις στις αποφάσεις μου, στην πορεία μου, στις δυσκολίες μου.
Να είναι ΦΩΤΙΑ για να κάψεις μέσα μου κάθε εγωισμό, εμπάθεια, κακότητα και απιστία.
Να είναι ΦΛΟΓΑ για να ξαναζεστάνεις την καρδιά μου, έτσι ώστε να Σε λατρεύει και να Σε αγαπά με όλη της την δύναμη.
Κάποιες φορές δεν μπορώ να μείνω για πολύ μέσα στον Ναό Σου…
Αφήνοντας αυτό το Κερί να καίει με το ιλαρό του Φως μπροστά στις Άγιες Εικόνες είναι σαν να Σου δίνω λίγο από τον εαυτό μου.
Κάνε να γίνω και γω μια λαμπάδα που θα λιώνει για Σένα!
Βοήθησε με να συνεχίσω την Προσευχή μου μέσα στις καθημερινές μου δραστηριότητες και υποχρεώσεις, κυρίως όμως αξίωνε με να Σε λατρεύω όσο γίνεται πιο συχνά κατά την Θεία Λειτουργία με την παρουσία μου στον Ναό.

http://lllazaros.blogspot.com.eg/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου