Τετάρτη 29 Ιουνίου 2022

Αυτό που λείπει σήμερα από την κοινωνία μας, από όλους μας λίγο – πολύ είναι η γλώσσα της αγάπης…



«Αυτό που λείπει σήμερα από την κοινωνία μας, από όλους μας λίγο- πολύ είναι η γλώσσα της αγάπης.
Γιατί η αγάπη δεν βρίσκεται μέσα στην καρδιά και, όταν η καρδιά δεν ζει την αγάπη, πώς να μιλήσει η γλώσσα την αγάπη;
Δεν γίνεται.
Δεν μπορεί.
Μπορεί θεωρητικά να μιλάει για αγάπη, μπορεί να κάνουμε και Συνέδρια αγάπης, αλλά και από αυτά α Συνέδρια λείπει η αγάπη.
Και από την καθημερινή ζωή λείπει η αγάπη.
Και φυσικά δεν αντιμετωπίζουμε σωστά τον συνάνθρωπο.
Εάν έρθει αδελφικά κάποιος και μου πει:
«Πάτερ μου, με συγχωρείς, αλλά, αν θέλεις, να σου πω κάτι…;» και πονάει αυτός για εμένα γιατί με αγαπάει, αυτός με ωφέλησε.
Αυτή είναι η γλώσσα της αγάπης.
Έτσι, αν μου μιλάει, αν με κοιτάζει με αγάπη, με μια καρδιά που είναι γεμάτη αγάπη για εμένα αυτός με ωφελεί».

Από το βιβλίο: Ομιλίες Γέροντος Γρηγορίου Α’, Ι. Ησυχαστήριον «Άγιος Ιωάννης ο Πρόδρομος» – Μεταμόρφωσις Χαλκιδικής 2020
https://simeiakairwn.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου