Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015

Δέν μιλάω σε κανέναν για τον Χριστό…


Πρέπει να θέλει ο άλλος να κάμει κάτι. 
Και θυμάμαι το Γέροντα Πορφύριο που έλεγε:
«Εγώ βρε δε μιλάω σε κανέναν για τον Χριστό , εάν δε θέλει 
Εάν δε μου το ζητήσει».
Και δεν το έλεγε εγωιστικά 
Αλλά από σεβασμό της ελευθερίας των άλλων.
Εγώ προσέυχομαι γι αυτούς , τους κάνω και θαύματα.
Θέλω να ανοίξει η ψυχή τους και να μου το ζητήσουνε.
Κι έλεγαν οι άνθρωποι , ειδικά οι νέοι:
Πρώτη φορά έιδαμε παπά 
Και να μη μάς μιλήσει καθόλου για Θεό.
Όταν κάποια νέα του το είπε με αφέλεια
Εκείνος τής απάντησε ως εξής:
«Σε παρακαλώ , Γεωργία παιδί μου
Μη με παρεξηγείς, που δε σού μίλησα για τον Χριστό.
Εγώ δεν το έκανα αυτό από ασέβεια αλλά από ευσέβεια γιατί 
Εγώ δεν μιλώ σε κανένα θρησκευτικά 
Αν δε μου το ζητήσει
Κατά συνέπεια η νέα ζητεί να ακούσει 
Και αφού το ήθελε από μόνη της, δείχνει κι όλο το ενδιαφέρον. 
Κι ο Γέροντας έβαζε στους αρχάριους αυτούς 
Ένα πολύ ελαφρύ πνευματικό πρόγραμμα 
Που σίγουρα θα το εκτελούσαν μετά χαράς.

http://lllazaros.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου