Το «γενηθήτω» του κειμένου δεν μπορεί παρά να μας φέρει στο νου τη δημιουργική προσταγή του Θεού κατά τη δημιουργία του κόσμου. Ο ενσαρκωμένος Υιός του Θεού προβαίνει στην αναδημιουργία του κόσμου. Έρχεται να αποκαταστήσει το χαλασμένο από τη φθορά και την αμαρτία δημιούργημα. Κι αυτό φαίνεται με τα θαύματα που τελεί αποκαθιστώντας την ανθρώπινη φύση.
Με την αυθεντική προσταγή του Θεού δημιουργήθηκε ο κόσμος και ο άνθρωπος. Με την ίδια αυθεντικότητα αναδημιουργείται ο άνθρωπος από τον Υιό του Θεού. Έτσι ο άνθρωπος γίνεται ένα καινούργιο πλάσμα, μέλος της Εκκλησίας, κληρονόμος των θείων δώρων· απαλλαγμένος από την τυφλότητα, από τη δαιμονική κυριαρχία, από το μίσος και από το θάνατο.
(Από τη Φωνή Κυρίου 2006)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου