Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2024

Από εκείνη την στιγμή, άρχισε η γιαγιά να αναπαράγει Λόγια του Ευαγγελίου, χωρίς να το καταλαβαίνει!



Κάποια αγράμματη αλλά ευλαβής γιαγιά, επήγε μία μέρα στην Εκκλησία και άκουσε τον ιεροκήρυκα να λέει:
«Αυτός που δεν διαβάζει την Αγία Γραφή, δεν θα σωθή…».
Η γιαγιά μόλις άκουσε τον λόγο αυτό, χλώμιασε, απογοητεύθηκε και γυρίζοντας σπίτι, λέει στην κόρη της:
«Παιδί μου θα κολασθώ, διότι δεν διαβάζω την Αγία Γραφή…».
Η κόρη της προσπάθησε να την καθησυχάσει, αλλά μάταια…
Μία μέρα, αποφάσισε η γιαγιά να πάει σε έναν φωτισμένο γέροντα, γιά να την βοηθήσει. Η γιαγιά μόλις τον είδε, του λέει:
«Πάτερ μου, δεν θα σωθώ, διότι είμαι αγράμματη και δεν διαβάζω την Αγία Γραφή…».
Ο γέροντας αμέσως την καθησύχασε και της είπε:
«Και πώς σώθηκαν τόσοι και τόσοι αγράμματοι άνθρωποι γιαγιά; Μάλιστα, έχουμε και Αγίους, που ήταν τελείως αγράμματοι! Αυτοί πώς σώθηκαν; Τα γράμματα δεν σώζουν, αλλά ούτε και η αμορφωσιά κολάζει! Λοιπόν, γιαγιά, θα κάνεις το εξής: Θα παίρνεις το Ευαγγέλιο, θα το ανοίγεις στην πρώτη σελίδα, θα βάζεις την παλάμη σου πάνω σ’ Αυτό, θα πηγαίνεις στο εικονοστάσι σου και θα λες στον Κύριο: “Χριστέ μου, αυτά που γράφεις στο Ευαγγέλιο, βάλε τα μέσα στην καρδιά μου!”! Την επόμενη μέρα θα βάζεις πάλι την παλάμη σου στην δεύτερη σελίδα και θα πράττεις το ίδιο!»!
Η γιαγιά εφάρμοσε κατά γράμμα τα λόγια του γέροντα γιά πολύ καιρό.
Μία μέρα, στο σπίτι έπαιζαν τα εγγονάκια της και άρχισαν να μιλάνε άσχημα και να κατακρίνουν. Η γιαγιά μόλις τα άκουσε τα παρατήρησε και τους είπε μάλιστα:
«Παιδιά μου, μην κρίνετε γιά να μην κριθήτε!»!
Τότε η κόρη της, έκπληκτη, της λέει:
«Μητέρα, αυτό που μόλις τώρα είπες, από που το άκουσες;»!
«Αυτό κόρη μου, το λέει το Ευαγγέλιο!»!
«Μα εσύ δεν ξέρεις γράμματα, ποιός σου το είπε;».
«Παιδί μου, δεν το άκουσα από κάπου, απλά βγήκε μέσα από την καρδιά μου!»!
Από εκείνη την στιγμή, άρχισε η γιαγιά να αναπαράγει Λόγια του Ευαγγελίου, χωρίς να το καταλαβαίνει!!
Η γιαγιά επειδή έκανε υπακοή στον γέροντα, με πίστη και απλότητα, επέτρεψε ο Κύριος να περνούν τα Λόγια του Ευαγγελίου, πρώτα στην καρδιά της και μετά στα χείλη της!!!

πηγή: dromokirix.gr
https://simeiakairwn.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου