Πέμπτη 3 Μαΐου 2018

Κάθε νύκτα, κατεβαίνω στο νάρθηκα της Εκκλησίας.


“Εγώ προσωπικές χαρές δεν έχω. Έχω τις δικές σας χαρές. Κάθε μέρα συνομιλώ με όλους σας. Συνδιαλέγομαι με τον καθένα χωριστά. Και είναι εκατομμύρια αυτές οι μορφές, που καλύπτουν τη σκέψη μου...
Πολύ μ΄ αρέσει ο διάλογος. Γιατί περισσότερο μέρος από την ομιλία των ανθρώπων είναι το μυστήριο. Να δέχομαι κόσμο στο Γραφείο μου, το θεωρώ ευλογία. Θυμούμαι αυτό που μου έλεγαν οι χωριανοί στην πατρίδα μου, όταν ήμουν Διάκονος : “Ήλθαμε να κοιταχθούμε”. Να η φιλοσοφία της ζωής...
Κάθε νύκτα, κατεβαίνω στο νάρθηκα της Εκκλησίας, κι όταν όλοι εσείς κοιμάσθε, εγώ προσθέτω έναν ακόμη διάλογο στους διαλόγους μου, με τον Αφέντη τον Χριστό και την Κυρά την Παναγιά. Για σας. Όλους εσάς. Εδώ στην Αμερική, στην Αυστραλία, στην Ευρώπη, πανταχού...

Στη βαρειά μου ευθύνη, με ενισχύετε σεις, οι μεγάλοι Ρωμηοί, οι ίδιοι σ΄ όλη την Οικουμένη...”
Οικουμενικός Πατριάρχης Αθηναγόρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου