Πέμπτη 18 Μαΐου 2023

Είδα τον Γέροντα, τον Άγιο Παΐσιο, να κάθεται στον τάφο και μόλις πήγα εγώ, μπήκε μέσα στον τάφο!



Ο Άγιος Παΐσιος έχει κάνει τόσα θαύματα αυτός ο άνθρωπος, που αναρωτιέσαι:
Μα είναι έτσι; είναι δυνατόν;
Κι όμως είναι δυνατόν! Αφού μου έλεγε κάποιος γνωστός μου που ήρθε, λέει, ήμασταν με την οικογένεια στο σπίτι μας και επειδή είμαστε κοντά στη Σουρωτή, λέμε θα πάμε να προσκυνήσουμε τον τάφο του Αγίου Παϊσίου.
 Ήταν απόγευμα και ο αρραβωνιαστικός της κόρης του λέει: 
"Εγώ δεν πάω, εγώ είμαι άθεος". 
Του λέει εκείνος: "Σε παρακαλώ, να έρθεις για μένα".
"Τέλος πάντων",λέει,"για το χατήρι σου θα πάω αλλά δεν πάω για τον Άγιο Παΐσιο".
 Λοιπόν πήγε εκεί, προσκύνησε κι αυτός και αποχώρησε. Αυτός μετά ήταν σκεπτικός. Του λέει: 
"Τι έχεις; δεν μιλάς, συνέχεια είσαι σύννους".
-Λέει, μα δεν είδατε τίποτα;
-Δεν είδαμε, λέει, τίποτα.
-Εγώ μόλις πήγα, λέει, είδα τον Γέροντα,τον Άγιο Παΐσιο, να κάθεται στον τάφο και μόλις πήγα εγώ, μπήκε μέσα στον τάφο!
Αυτό γιατί συμβαίνει; Για να δείξει ο Θεός ότι οι Άγιοι είναι κάτι το αληθινό. Οι Άγιοι εἰς τΌν αἰῶνα ζῶσι. Οι Άγιοι είναι μαζί μας. Οι Άγιοι θαυματουργούν σήμερα, παρά πολλά θαύματα γίνονται.

Αρχιμ. Εφραίμ, Ηγούμενος Ι.Μ.Μ Βατοπαιδίου
https://proskynitis.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου