Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2021

Σπόρος είναι ο λόγος του Θεού. Σπόρος όμως είμαι κι εγώ. Έτσι με έπλασε....



Σπόρος είναι ο λόγος του Θεού.
Σπόρος όμως είμαι κι εγώ.
Έτσι με έπλασε.
Ως εν δυνάμει καρπό θέωσης.
Πώς το έλεγε ο ποιητής:
"Και τι δεν κάνατε για να με θάψετε όμως ξεχάσατε πώς ήμουν σπόρος"
Αλλά είμαι και γη.Η γη στην οποία πρέπει να βλαστήσει ο σπόρος.
Να βλαστήσει και να καρπογονήσει.
Να καρπογονήσει αιωνιότητα και αληθινή ζωή.
Αφού όμως προηγουμένως "πεθάνει".
Και για να πεθάνει σωστά και φυσίζωα ο σπόρος,η γη πρέπει να οργωθεί και να καλλιεργηθεί.
Να γίνει εύφορη και φιλόξενη κι από το χέρσο του εγωισμού κεκαθαρμένη.
Γιατί μόνο έτσι η γη μεταμορφώνεται σε τόπο αναστάσεως του σπόρου.
Μόνο έτσι το σώμα θα μπορέσει να είναι,όπως βαθιά μέσα μου θέλω, αιώνια μαζί με την ψυχή στο Φως τής εν Θεώ Ζωής.

https://proskynitis.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου