Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2018

Η Βασιλεία του Θεού είναι ζήτημα πίστεως


 Η βασιλεία του Θεού είναι ζήτημα πίστεως.Άν δεν πιστεύω σε Θεό δεν τίθεται ζήτημα ερχομού της βασιλείας του. Αν όμως, πιστεύω, τότε ο ερχομός της είναι ζητημα πίστεως. Ζήτημα πίστεως και ως πρός την επικράτησή της στις καρδιές των ανθρώπων. Δεν θα είχε νόημα να μας λέει ο Κύριος να επαναλαμβάνουμε τό, "ελθέτω η βασιλεία σου", αν αυτό δεν ήταν πραγματοποιήσιμο. Γιατί να μας εμπνεύση μιά τέτοια αυταπάτη και ψευδαίσθηση; Αδύνατο και απαράδεκτο τούτο. Η βασιλεία του Θεού μέσα στη σφαίρα της πίστεως αποτελεί μιά λογική αναγκαιότητα.Εκείνο στο οποίο πέφτω έξω, και πιθανόν και άλλοι συνάνθρωποί μου, είναι το υποκειμενικό μέτρο που χρησιμοποιώ ως πρός το χρόνο. Βιάζομαι να έλθη η βασιλεία του Θεού. Ποθώ να γίνη τώρα πραγματικότητα. Και αυτό οφείλεται στη διάθεσή μου να ζήσω κι εγώ την όμορφη αυτή πραγματικότητα και στις εξωτερικές τις εκδηλώσεις και στην εξωτερική της μορφή. Χρησιμοποιώ το μέτρο του χρόνου που μ'αυτό μετρώ την περιωρισμένη μου ζωή.Μού λείπει όμως ένα στοιχείο. Το στοιχείο της θυσίας και της αδιάκοπης προσευχής για να δημιουργηθούν οι ευνοϊκοί όροι της πραγματοποίησής της. Κατά βάθος σκέπτομαι τον εαυτό μου και όχι τη δόξα του Θεού, όταν επικρατήση η βασιλεία του. Γι' αυτό και με πικραίνει η αργοπορία της εγκαθίδρυσής της. 

Ιερομ. Ευσεβίου, "ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ".
https://apantaortodoxias.blogspot.com/2018/10/blog-post_807.html
Πηγή: https://hristospanagia3.blogspot.com/2018/11/blog-post_66.html
Πηγή: http://synaxipalaiochoriou.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου