Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2018

Η παραβολή με τα δυο πήλινα δοχεία


Ο μοναχός ήρθε στο Γέροντα του με κάποιο τρόπο και είπε:«Πάτερ, πόσες φορές έχω έρθει σε σας, μετανοιωμενος από τις αμαρτίες μου, πόσες φορές με έχετε διδάξει συμβουλές, αλλά δεν μπορώ να βελτιώθω . Τι καλό είναι για μένα να έρχομαι σε σας, αν μετά τις συνομιλίες μας, πάλι πέφτω στις αμαρτίες μου;
Ο γερων απάντησε: «Γιε μου, πάρτε δύο πήλινα δοχεία – ένα με μέλι και ένα άδειο.Ο μαθητής το έκανε.«Και τώρα,» είπε ο δάσκαλος, «ρίξτε το μέλι αρκετές φορές από ένα δοχείο στο άλλο».Ο μαθητής το έκανε .«Τώρα, γιε μου , κοιτάξτε το κενό δοχείο και μυρίστε το.»Ο μαθητής κοίταξε, μουρμούρισε και είπε:«Πατέρα, ένα άδειο δοχείο μυρίζει σαν μέλι και έχει μέλι στο κάτω μέρος.»«Αυτό είναι σωστό,» είπε ο δάσκαλος, «και οι οδηγίες μου θα εγκατασταθούν στην ψυχή σου.»Εάν, για χάρη του Χριστού, μαθαίνετε τουλάχιστον κάποια από την αρετή στη ζωή σας, τότε ο Κύριος, με το έλεός Του, θα γεμίσει την ανεπάρκεια σας και θα σώσει την ψυχή σας για μια ζωή στον παράδεισο.Για τον Θεό δεν πειράζει το δοχείο, το οποίο μυρίζει το μέλι. Οπότε ο Θεός δεν θα σας απορρίψει εάν κρατήσετε στην ψυχή σας ακόμη και την αρχή της δικαιοσύνης.

Πηγή: ΑΠΑΝΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣτο «σπιτάκι της Μέλιας»
Πηγή: http://synaxipalaiochoriou.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου