Τρίτη 17 Απριλίου 2018

Διαδρομή στον ουρανό


Το τρόλεϊ ήταν στη συνήθη πορεία του. Οι άνθρωποι βγήκαν έξω και σταμάτησαν. Στις τελευταίες στάσεις στο τρόλεϊ υπήρχαν δύο γυναίκες και ένα μικρό, αγόρι κακά ντυμένο με μεγάλα και πολύ θλιβερά μάτια.

Μία από τις γυναίκες βγήκε στην προτελευταία στάση. Οι επιβάτες πιστεύοντας ότι το αγόρι ταξίδευε μαζί της, έλεγαν :

«Γυναίκα, έχετε ξεχάσει το παιδί σας;»

«Δεν είναι αυτό;» Ένα τέτοιο άστεγο παιδί δεν μπορεί να είναι ο γιος μου «, απάντησε σιωπηλά.

«Ποιο αγόρι είσαι;» Ίσως να χάθηκες ; ρώτησαν οι επιβάτες ευτυχώς.

– Εγώ; Δεν είμαι κανένας .

– Τα παιδιά δεν μπορούν να είναι κανένας . Πού είναι η μητέρα σου; Έχεις χαθεί; Απάντησαν οι επιβάτες.

– Η μητέρα μου πήγε στον Ουρανό. Θέλω να πάω κι εγώ εκεί. Ξέρεις ποιο τρόλεϊ πηγαίνει στον Παράδεισο;

– Μικρέ , δεν υπάρχει τέτοια διαδρομή. Και δεν είναι εύκολο να φτάσεις εκεί.

– Αλλά θέλω να δω τη μητέρα μου …

Είναι πραγματικά αδύνατο να φτάσεις στον Ουρανό με τίποτα;

Στη συνέχεια, μια άλλη γυναίκα, που ήταν νεότερη, πλησίασε το αγόρι, το αγκάλιασε και το πίεσε απαλά στο στήθος της.

«Ποιο είναι το όνομά σου, γιε μου ;»

– Είμαι ο Μιχάλης.

– Ζω σε καταφύγιο. Υπάρχουν πολλοί από εμάς εκεί. Και κανείς δεν έχει μητέρα. Ο δάσκαλος δεν μπορεί να θυμηθεί τα ονόματα και μας αναφέρει με αριθμούς.

– Είναι δύσκολο για εσένα, μωρό;

«Κανείς δεν με αγαπάει». Η μαμά με φιλούσε πάντα. Μου διάβαζε ιστορίες για τη νύχτα και τραγουδούσε ένα τραγούδι . Και προσευχόμαστε μαζί. Θέλω έτσι να δω τη μητέρα μου. Έφυγε και δεν επέστρεψε ποτέ. Ήσασταν στον ουρανό;

– Όχι ακόμα, καλό μου. Αλλά ξέρω πώς να φτάσω εκεί. Δεν μπορούμε να πάμε ακόμη. Θέλετε να έρθετε στο σπίτι μου; Θα ζήσουμε μαζί και θα περιμένουμε τον Χριστό. Μπορεί να μας οδηγήσει στον Ουρανό, όπου ζει η μητέρα σου τώρα.

Τα μάτια του αγοριού έλαμψαν με ελπίδα. Έχει πείσει τον εαυτό του στην ευγενική γυναίκα, όπως είχε κάποτε τη μητέρα του, που χάιδευε απαλά το κεφάλι του και χαμογέλουσε με αγάπη.

Στην τελευταία στάση έφυγαν. Ο οδηγός είπε:

– Στη διαδρομή μας η στάση «Sky» δεν σημειώνεται. Αλλά ακόμα, νομίζω ότι είναι σε αυτή τη γραμμή.

Ο Θεός κατοικεί όπου ζει η αγάπη. Και όπου είναι ο Θεός, δεν υπάρχει μακριά ο Ουρανός.

Πηγή: ΑΠΑΝΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου