Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ;


Την αλήθεια για τον ποιος είναι ο Δημιουργός και τι είναι ο άνθρωπος μας την είπε ο ίδιος ο Θεός – Πατέρας – Δημιουργός με τον Υιό Του Θεάνθρωπο Ιησού Χριστό.

 Και για το θάνατο δεν είπε μόνο, αλλά έδειξε με τα καταπληκτικά θαύματα Του ότι ο θάνατος είναι χωρισμός του επίγειου θνητού σώματος απ’ την αθάνατη ψυχή:
 -Η παις εγείρου! , φώναξε στη δωδεκάχρονη νεκρή παιδούλα και αναστήθηκε (Κατα Λουκάν 8,54).  Γύρισε η ψυχούλα της στο νεκρό κορμάκι της.

- Νεανίσκε, σοί λέγω εγέρθητι!, πρόσταξε στο νεκρό παληκαρόπουλο, το μοναχοπαίδι της χήρας μάνας, και νάτο, ανασηκώθηκε και κάθισε στο νεκροκάσελο του.

 - Λάζαρε, δεύρο έξω! Φώναξε και δες, νάτος όρθιος στην είσοδο του μνημείου ο φασκιωμένος τέσσερις μέρες νεκρός Λάζαρος!

 - Ώ ζει – μυρίζει, Κύριε, του είπε η αδελφή του. Τετραήμερος νεκρός είναι.

 - Αν πιστεύεις θα δεις τη δύναμη του Θεού, της είπε Εκείνος.

Και την είδε μεγαλόπρεπη και ζωοπάροχη και χαροποιό !

 Ο τρόπος, λοιπόν, που δεν φοβάμαι το θάνατο, είναι η ολοφώτεινη γνώση και η απόλυτη βεβαιότητα ότι:
 - Ο Πανάγαθος και Παντοδύναμος Θεός – Πατέρας – Δημιουργός είναι αγάπη. Άπειρη και τέλεια. Ζωοπάροχη.

 - Ότι εγώ είμαι παιδί Του μυριοαγαπημένο και χιλιοφροντισμένο

 - ότι ο θάνατος είναι προσωρινός χωρισμός της αθάνατης ψυχής από το θνητό επίγειο  σώμα, όπως απέδειξε με τα θαυμαστά γεγονότα των νεκραναστάσεων ο Κύριος Ιησούς Χριστός, και μετάβαση στην αληθινή ζωή.

 Αυτά πιστεύω βαθιά – βαθιά μ’ όλη μου την ύπαρξη μου, γιατί είναι ουράνιες αλήθειες, επιβεβαιωμένες, με καταπληκτικά γεγονότα.

Έτσι, ζω ήσυχα τη ζωή μου. Χαρούμενα και ευτυχισμένα .

 Και δεν φοβάμαι το θάνατο γιατί με βεβαιώνει  ο Αναστημένος Χριστός μου, όπως και το ληστή πάνω στο Σταυρό: «Σήμερον μετ’ εμού έση εν τω Παραδείσω» η μετάνοια για τις αμαρτίες σου και η πίστη σου σε μένα φέρνουν στις χαρές του Παραδείσου σήμερα!

http://www.agioritikovima.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου